MIN SOMMERFERIE:

I sommer har jeg vært utrolig masse, jeg har vært 2 ferieturer i sommer. det har vært kjekt tilbringe tid med familien. Jeg har nesten ikke vært hjemme i sommer, det har skjedd noe hele tiden, men det har vært kjekt og gøy men selvfølgelig har jeg ladet meg opp til et tøff år med skole. tror mange enig i det at det tøft og tungt med skole, men det er greit å komme seg tilbake i rutinene igjen. Men sommerferien har gått utrolig fort.

Jeg var i Oslo i sommer. Var på jentetur med mamma, og vi var i Oslo i 5 dager. Først så tok vi tog i fra Bergen til Oslo. Når vi kom til Oslo så gikk vi til hotellet, vi låg på Anker Hotell så ligger lite stykke ifra Oslo city. Meg og Mamma koste oss så masse, vi fikk slappet av og det var deilig. Vi har vært på Karl Johan, Aker brygge, Vigelandsparken, Oslo city og Grünerløkka. Vi har på masse restauranter og spist selvfølgelig. Jeg reiste en uke etter skolen sluttet.

her er litt bilde ifra Oslo :-). Etter Oslo turen så var en uke hjemme så ble det bilferie til Sverige. Så vi overnattet i hytter 1 natt her og 1 natt der. Tror vi har overnattet totalt 4 netter i hytte og kanskje 1 natt telt, men vi har også vært på hotell og.

Beste stedet jeg har vært på er et sted i Sverige som heter Frøsø som ligger litt utenfor Östersund. vi låg på et nydelig hotell som ligger like med flyplassen her. på hotellet hadde de spa, så jeg bestilte meg en spabehandlig som gikk ut på ryggmassaje og ansiktbehandlig, så det var super deilig. selvfølgelig så måtte jeg kjøpe godis i Sverige.

Men vi har vært andre steder enn Sverige og, vi har vært innom Filefjell, Valdres, Beitostølen, Dovrefjell, Røros, Trondheim, Molde, Orkaner og Ullsteinsvik

HÅPER DU HATT EN FIN SOMMER :-) HVA HAR DU GJORT I SOMMER? skriv det i kommentarfeltet